Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



5.kolo Graffiti Battle - Vyhlasenie + Rozhovor

Battle v graffiti a v tagoch

13 Mar 2015, 15:57

Tak, a mame tu koniec Battlu v ktorom bol nedostatočny počet sutažiacich a ešte menši počet hlasujucich sa stal vitaz COREsix, ak chcete zistit o tomto sutažiacom viac, tak užite si tento rozhovor.

Odkaz na vitazne Sketche: 5-kolo-graffiti-battle-aril-vs-coresix-t139544.html


Tak prvou otazkou sa nam predstav ako sa volaš, kolko maš rokov a Kde studuješ
Volám sa Miško, ale ostatní ma volajú Delfín. Za pár týždňov budem mať okrúhlych 20 a študujem druhým rokom v Brne.

Čo pre teba znamena graffiti a toto umenie, a ako a kedy si sa ktomu dostal?
Na slohy som nikdy nebol a toto je úvaha na dlho a nejaké promile k tomu, ale v skratke by som to nazval anonymné vystúpenie z davu. A kresliť písmenká na papier som si začal tak 6 rokov dozadu, maľovať rok na to. Hm, nejak raz vonku kamarát vytiahol skeč a ja som si povedal, že prečo to neskúsiť a nejak mi to ostalo.

Spominaš si na svoje začiatky, ako si začinal s malovanim aka bola tvoja prva stena?
Pamätám, na prvú sa nezabúda! Bolo to strašné, ale aj tak sa mi to páčilo.

Aky je tvoj najvačši vzor a koho z writterov najviac uznavaš?
Vzor vyložene nemám, ale najviac asi Rasko, Ariel, Point3 crew a potom Ymro a Senior a mrte ďalších, čo by som tu asi písal týždeň.

Mal si už obdobie ked si nemal žiadne napady? A kam chodiš na inšpiraciu?
Mal a často. Nič špecifické mi na to nepomáha, hocikedy mi niečo napadne len tak, od veci..

Tvoj najvačši adrenalinovy zažitok ktory si mal za tvoju graffiti karieru?
Asi raz v sqaute, keď sme zistili, že do jedného okna je nasmerovaná bezpoečnostná kamera

Aky je tvoj nazor na slovensku Graffiti scenu?