Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



Kultúra Slova - Záver situácie

Vaše texty ktoré chcete prezentovať

22 Jún 2009, 07:56

Teraz posledný krát ťa varujem
prstom na teba ukazujem
svoj zámer podporujem
na teba si dovoľujem
už spoznal som ťa preto ťa odsudzujem
aby o mojích ľudi nejavila si zaujem
ja si svoje veci idem svoje študujem
svoje produkujem svojích ľudí ochranujem
oni su vyspelý a stoja zamnou
ne jak ludia tvoji jak banda pošahaných bláznov!

+ detail DEFENSE JE defense nenecham si kydat na hlavu loj !
Naposledy upravil F4CT0R12 dňa 23 Jún 2009, 07:10, celkovo upravené 1
Obrázok užívateľa
F4CT0R12
Power user
Rank:
Power user
Príspevky:
260
Poďakovania:
0
Registrovaný:
16.05.2009
Bydlisko:
Michalovce

22 Jún 2009, 12:31

sry broo ale mali ste aj lepsie texty no :lol: ale ja to ratam do vasej specialnej kategorie takze klud :wink:
Obrázok užívateľa
write00
TOP prispievateľ
Rank:
TOP prispievateľ
Príspevky:
96
Poďakovania:
0
Registrovaný:
23.04.2009
Bydlisko:
Sarisske Michalany

22 Jún 2009, 18:11