Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.

Člen Bricksquad Slim Dunkin mŕtvy!

Americká hip-hopová scéna a všetko okolo nej

17 Dec 2011, 09:47

Obrázok

ATLANTA - Atlanta police say the rapper Slim Dunkin has been gunned down in a city music studio as he prepared to record a video.

Police Maj. Keith Meadows said the performer, whose real name is Mario Hamilton, was fatally shot in the chest after he got in an argument with another individual who pulled a handgun.

The victim was transported to Grady Memorial Hospital where he was pronounced dead.

Meadows said police have not been able to identify the shooter. He said investigators have been interviewing witnesses and that 13 to 20 people were in the building at the time of the shooting around 5:30 p.m.

Police have not recovered the handgun that was used.

Meadows said the victim was in his early 20s and resided in the Atlanta area.

údajne bol zastrelený pri nahrávaní v štúdiu.
Obrázok užívateľa
Dos Chainz
V.I.P.
V.I.P.
Poďakovania:

21 Dec 2011, 18:30

Čo už ľuďom vážne jebe? R.I.P. :cry:
Obrázok užívateľa
carAnthony
Power user
Power user
Poďakovania:

25 Dec 2011, 15:39

Podozrivý z vraždy je takisto Atlantský rapper, 28-ročný Young Vito (Vinson Hardimon), ktorý údajne, podľa viacerých svedkov, Slim Dukin-a strelil do hrudníka po tom čo sa s ním pohádal o sladkosti! :roll: Polícia ho vyzvala aby sa prihlásil na polícii sám, pretože môže byť v ohrození života... Strelná zbraň sa stále nenašla.
Zdroj: HipHopDX.com
Obrázok užívateľa
carAnthony
Power user
Power user
Poďakovania:

Späť na (US) americká

• Podobné témy
    Odpovede
    Zobrazenia
    Posledný príspevok

Kto je on-line