Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



MaschinenSohn

Ak ste tu nový, napíšte niečo o sebe do tejto témy

16 Jún 2010, 08:31

Hezkého dne přeji,
už dlouho jsem hledal nějaké fórum, kde bych si dobře popovídal o hip hipové muzice a podobných věcech a hlavně si rozšířil obzory. Snad nebude moc vadit, že píšu česky :wink:
Jinak něco málo o mne - je mi skoro dvacet jedna, studuji vysokou školu v Brně, jinak pocházím z východních Čech. Z hip hopu (pokud se to dá říci, mám hodně rád i horrorcore) jsem si oblíbil následující uskupení - Jedi Mind Tricks, Dälek, The Roots, Wu-Tang Clan, Swollen Members, ICP, Easy -ERa, Mc Řezníka a Sodomu Gomoru, Necra, MC Bushpiga a jeho australský bordel, něco od ICE CUBa a pak různé mixy jako třeba Flobots. Doufám, že si zde repertoár trochu rozvinu.

Jinak samozřejmě poslouchám i jinou muziku, můj "mainly" žánr je Neofolk, Industry, Noise, Rock (Post-, Art, Acid, Stoner, Suicide, Brit...), dřív velká obliba v metalu (dodnes si rád poslechnu - nějaký ten progresivnější, avantgardnější black, prog, post metal...), punku, HCčku, nepohdnu ani shoegaze, ambientem, taneční elektronickou hudbou, starým country a různými experimenty. Snažím se o to, abych v každém žánru našel nějakou kvalitní hudbu a ničemu se nebráním.

Jako mladší jsem byl docela pařan PC her - dodes mi to zůstalo :wink: Poměrně dost rád čtu, převážně poesii, ale nepohrdnu ani kvalitní prósou. občas listuju magnu (převážně hentai), líbí se mi lolita, VK, FK (obecně Harajuku, ale moc tomu nerozumím). Zajímám se o historii a ve volném čase si něco čmárám do bločku.

Povahově jsem myslím člověk docela tolerantní, dokážu být i milý :D , nicméně občas asi trochu bohorovný a docela i hádavý - ale v mezích. Rád diskutuji, ale jsem i pro jakoukoliv špatnost :joint:

Inu, snad bude mé představení stačit a budu si tu s Vámi rozumět :afro:
Obrázok užívateľa
MaschinenSohn