Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



Uzel - Kronika Tmy (ALBUM - Coming Soon)

Vaše nahrávky

10 Máj 2012, 18:50

Zdravím všechny posluchače Hip Hopu a kvalitní hudby... na úvod bych se chtěl představit... Jsem 17ti letý zasoplenec co si prošel školní šikanou a kopancema do hlavy od o 10 let staršího týpka a dalšíma podobnýma hovnama kterýma se nechcu zabývat... zhruba před třemi roky jsem začal dělat amatérsky Instrumentály a psát si první texty...Samosebou u obojího to nebylo nic moc, beaty se nedali poslouchat a texty byli samé vulgarismu od poslouchání Supercrooo :D (čímž na nic nenarážím)... Jak čas plynul tak jsem dostával určitý malý skill jak v Instrech tak v textech... A zhruba před měsícem jsem se poprvé dostal ke studiovému mikrofonu a lidem kteří jsou moc fajn a určitě mě podrží a podpoří... Nahrál jsem zatím dva tracky a tady vám vypouštím ten první... Psychické stavy

Budu moc rád když mi řeknete co Vám nesedí a co vylepšit...
Jak už jsem řekl Instra, text i hlas jsou moje. Díky moc za odpovědi.
Naposledy upravil Uzel dňa 12 Máj 2012, 12:45, celkovo upravené 2
Obrázok užívateľa
Uzel
Kto je 2pac?
Rank:
Kto je 2pac?
Príspevky:
7
Poďakovania:
0
Registrovaný:
10.05.2012

11 Máj 2012, 10:19

omg troska ubrat basy :D lebo ledva rozumiem :D inak dobre ... a vidno ze Supercrooo si pocuval :D je to pocut v tom style podania :P
Obrázok užívateľa
UNIWERZAL
Gold user
Rank:
Gold user
Príspevky:
576
Poďakovania:
0
Registrovaný:
19.01.2009
Bydlisko:
tam kde bývam

12 Máj 2012, 12:35

Ou ty basy jsem měl trošku zvýšené no tak je ještě dneska uberu a nahodím znova :D... Díky moc jsem rád že se to dá aspon poslouchat :D... No něco malinko jsem možná pochytil ale jinak se snažím jet svoje :D...
Teďka momentálně makám na svým prvopočinu a tady je další track
Tak díky za další zhodnocení. Celé to album bude takové temnější tak se neleknite :D... UZEL.