AmígO píše:Ha Ha, ako vidím, nemáš v tom taký prehľad jak by sa patrilo, keď ideš "hejtovať" Rytmusa. Rytmusa nepočúvam..ale že nemá flow, nevie sa trafiť do rytmu, to sú len tvoje decke pripomienky, ktoré ti nikto nezoberie vážne. Má prachy, má autá, tak rád to ukazuje no..ale podľa mňa skôr niektorý SK raperi kopírujú jeho..takisto Ego- žijeme len raz..spravil letný hit..a o paru mesiacov nato spravil Rakby pieseň na nový rok atď...pozri sa na to aj z iného uhlu :)
AmígO, prosím prečitaj si ešte raz môj príspevok a porozmýšlaj :)
A k tomu ešte dodám že... Slovenskí raperi sa musia prispôsobovať svojím fanúšikom ktorých majú, pretože nás je len 5 miliónov. To znamená, ak (príklad) JEBE ma 8,000,000 videní a skladba MAMA má 1,000,000 videní, je jasné čo viac fanúšika zaujalo. Rapper to dobré vidí a analyzuje a podľa toho posúva a varí ďalšie songy pre fanúšikov, pretože potrebuje nejak zaujať. Teda, ak sa chce živiť rapom. Tu, sa nikto nemôže držať jedného štýlu (napr. Underground rapu) lebo sme fakt málo na to, aby ho ten underground rap uživil.
Napr. USA, tam ich je 300,000,000 (+ berieme do úvahy že ten song je vo svetovom jazyku) tam si môžu dovoliť ostať v jednom štýle, pretože ich to uživí. Toto by si mal každí uvedomiť a zamyslieť sa nad tým. Ostávam toho názoru, že rapper je odrazom fanúšikov, pretože on to robí pre ľudí a keď fanúšika viac zaujíma skladba o hovnách ako o živote (len preto lebo je to "cool") tak potom to aj tak vyzerá. Oni varia len to, čo my chceme.
A ruku na srdce, kto by nespravil reklamu za 30,000€?
(nechcem iba objahovať Patrika, ja len chcem poukázať na to ako to funguje, pretože viem ako to niektorí ľudia berú)