Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



Víťaz 3. battle 2014 - Wandal_HE (Wandal)

Rozhovory s víťazmi HHF.sk text battle

18 Mar 2014, 16:43

AKO SA VOLÁŠ? KOĽKO MÁŠ ROKOV? A ODKIAĽ SI?
Serus, volám sa Tomáš, pseudonym mám Wandal, mám 20 rokov a som z Humenného.

ČO ROBÍŠ (ČÍM SA ŽIVÍŠ, KDE ŠTUDUJEŠ)?
Študujem na Prešovskej univerzite v PO jazyky a inak občas nejaká brigádka.

ODKEDY POČÚVAŠ RAP? AK SI PAMÄTÁŠ, TAK AKÝ TRACK ŤA PRESVEDČIL O TOM, ŽE RAP JE PRE TEBA TO PRAVÉ ORECHOVÉ?
Rap počúvam odkedy mám cca 12 a jeden z prvých trekov bol Dáva mi od KF. Vtedy ma to chytilo a idem si rap až doteraz.

AKO SI PRIŠIEL K SVOJEJ PREZÝVKE?
Začal som graffitmi a pseudonym Wandal som si vymyslel vlastne sám, aj keď sa ku mne asi moc nehodí. Ale zase niekedy nie je zlé vyventilovať zlosť a rozbiť niečo ako taký Wandal :D

MÁŠ NEJAKÉ KONCERTY?
Mám za sebou asi 6-7 koncertov, prvý bol v Stropkove, potom ďalšie v Humennom a najmä Prešove.

AKÉ SÚ TVOJE PLÁNY DO BUDÚCNOSTI?
Chystáme ako skupina MetaFóry(ja a Fester) niečo vydať, bližšie nepoviem nič, lebo je ten projekt ešte len v začiatkoch :)

S KÝM Z CELÉHO SVETA BY SI CHCEL SPOLUPRACOVAŤ?
Takých umelcov je veľa, mnoho slovenských, mnoho zahraničných. Prvé mená čo ma napadnú sú napr. niekto z Ty Nikdy, GR, Vec alebo aj Evidence, Kanye West a tony ďalších.

KTO JE PRE TEBA NAJVÄČŠÍM VZOROM?
Nejaký rapový vzor nemám, mám obdobia kedy sa mi páči niekto, potom zas niekto iný. Chcem si vybudovať vlastný štýl a nejak sa nesnažím napodobňovať svojich obľúbencov.

MÁŠ RÁD AJ INÉ HUDOBNÉ ŠTÝLY AKO RAP ALEBO HIP-HOP?
Samozrejme, nepohrdnem čímkoľvek alternatívnym, občas dokonca zájdem na koncert vážnej hudby a určite si rád vypočujem aj pop music, jazz, ľudovky atď.

3 TVOJE NAJOBĽÚBENEJŠIE ALBUMY?
Macklemore&Ryan Lewis - The Heist - idem si ho odkedy vyšiel, bol som aj na koncerte!
Moja Reč - Dobrí chlapci 3