Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



Víťaz 4. battle 2013 - Stvoritel (ZyPo)

Rozhovory s víťazmi HHF.sk text battle

11 Júl 2013, 21:16

Ako prvý "víťazný rozhovor" si vybattloval Stvoritel (ZyPo). Užite si túto spoveď vášho kolegu a spoznajte ho o trochu lepšie!


Ahoj, povedz nám ako sa voláš? Koľko máš rokov? A odkiaľ si?
Čau čau. Jmenuju se Zbyněk. Je mi pokročilejch 22 a jsem z Prahy.


Čím sa živíš alebo kde študuješ?
Neúspěšně jsem se pokoušel o ČVUT v Praze a teď už druhým rokem pracuju jako elektromechanik u železniční soupravy Pendolino, ale na vysokou školu bych se chtěl příští rok vrátit


Odkedy počúvaš rap? Ak si pamätáš, tak aký track ťa presvedčil o tom, že rap je pre teba to pravé orechové?
Začal jsem poslouchat určitě na základce, takový klasiky jako byly v tý době PSH, Divokej Západ, Chaozz, Eminem atd. Zlom přišel v prváku hned na začátku na seznamováku. To jsem slyšel novou desku od PSH, konkrétně track ZNOVA a od tý doby sem věděl že chci dělat rap a že je to styl ve kterým se vidím nejvíc


Ako si prišiel k svojmu umeleckému menu?
Tak můj hudební pseudonym je ZyPo a je to spojení mého jména a příjmení. Přemýšlel jsem dlouho jaký budu mít jméno a tohle vylezlo z mojí fascinací ohňem a něčím co mě charakterizuje. Hlasově to zní jak zapalovač a písemně je to moje jméno.


Máš nejaké koncerty?
Na přelomu roku 2011/2012 jsme vydali s kámošem naší první desku a od léta 2012 celkem pravidelně koncertujem.
Většinou v Praze po klubech ale dostali sme se už i mimo město třeba do Písku, kde sme hráli venku v dešti. To bylo super.


Aké sú tvoje plány do budúcnosti?
Vlastně už rok připravuju svojí solovou desku. Ta by měla vyjít do konce roku. Když se to podaří tak kolem vánoc by jsme chtěli spáchat i něco menšího s klukama z okolí, ale spíš to vyjde v roce 2014. Uvidíme. Teď se soustředím na svoji desku