Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Súhlasím Čítaj viac.



ZyPo: "Mám touhu promlouvat lidem do duše"

Slovenská hip-hopová scéna a všetko okolo nej

12 Aug 2011, 16:04

August je už v plnom prúde, no tretí rozhovor ti prinášame až teraz, po dvoch týždňoch. Tentokrát spovedá .fester a odpovedá ZyPo. Chyť si to!

Nazdar, mnohí z fóra ťa už poznajú, ale možno nie dostatočne. Na úvod ti dávam priestor na predstavenie.

Nazdar tak zde si říkam Stvořitel, ale tak nějak moje umělecký jmeno je ZyPo. Vlastním jménem jsem Zbyněk. Jsem takovej stálej student, kterýho skola vůbec nebaví ale chce tam bejt protože ho nelaká práce. Jinak mam rad jakejkoliv sport, zábavu a muziku prostě miluju.

Možno trochu klišé otázka, ale zaujímalo by ma ako sa tvoje cesty vlastne stretli s rapom.

Tak lehce jsem se s rapem střetnul už na základce něco jsem poslouchal, ale v tu dobu jsem to ještě tak nehltal. To byla doba kdy jsem poslouchal cokoliv co mi kdo pustil. Rap a celkově kulturu hip hopu jsem začal vnímat v prváku. Kluci ze třídy mi ukázali co a jak. Začali první texty, rapy před třídou, první bombing metra atd. Byl sem fakt grázl a hip hop mi dával všechno co sem potřeboval. Teď jsem klidnější, ale hip hop mi pořád dává vše co potřebuju.

Čo ťa v tvojích textoch inšpiruje a čo najradšej opisuješ? Máš nejaký štýl rád? Opisuješ okolie napr. alebo si radšej napíšeš niečo čo pobaví, ale má to aj nejakú myšlienku ?